DOA5LR Gusts kostympaket
Detta paket innehåller alla 16 kostymerna från Gust i DOA5LR. Kostymer till följande karaktärer ingår: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, La Mariposa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu och Honoka *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Du måste köpa karaktärerna innan du kan använda dessa kostymer.