DOA5LR - Förföriska mandarinklänningar
En vacker uppsättning mandarinklänningar till karaktärerna i DOA5LR! Ett paket med 17 kostymer till 17 karaktärer. I detta paket finns kostymer till: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka och Naotora Ii. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Du måste köpa de nödvändiga karaktärerna innan du kan använda detta innehåll.