DOA5LR Förförisk mandarinklänning - Phase 4
En vacker mandarinklänning till Phase 4. *Ett paket med 17 kostymer för 17 karaktärer inklusive Phase 4 är också tillgängligt. Var försiktig så att du inte köper samma innehåll två gånger. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR43 för DOA5LR krävs. *Du måste köpa de nödvändiga karaktärerna innan du kan använda detta innehåll.