DLC "New Edition" - Escape Game Fort Boyard
Ladda ned ”New Edition” DLC så får du det helt nya innehållet! 5 nya utmaningar väntar på dig, bland annat drömlika ”Från jorden till månen”, spektakulära ”Turbobasket” och intensiva ”Vattenstrålen”.Det nya innehållet får dig att svettas, tänka och kämpa! Som bonus har 11 utmaningar nu ett 1-mot-1-läge för att tävla direkt mot dina vänner och få hela ”Escape Game”-upplevelsen!