Disney Universe Phineas och Ferb-nivå paketet
Disney Universe fortsätter att växa med nytt nedladdningsbart material från Disneys Phineas och Ferb. Kämpa dig igenom Danvilles förorter i några av dina favoritdräkter från Phineas och Ferb, såsom Phineas, Ferb, dr Doofenshmirtz, Agent P och Candace. Till varje dräkt ingår ett uppgraderingsbart verktyg.