Disney Universe-paketet Landet ingenstans
Disney Universe-äventyret fortsätter - ett nytt nedladdningsbart nivåpaket med tema Disneys Peter Pan. Svida om och kämpa dig fram genom det magiska Landet ingenstans i några av dina favoritdräkter - herr Smee, Lena, Mikael, John och det förlorade barnet Fox. Varje dräkt har ett eget verktyg som går att uppgradera.