Disney Universe Kajsa Anka och Absolem-dräkter
Kajsa-dräkt - Klä ut dig till den klassiska och ljuvliga Kajsa Anka. Absolem-dräkt - Klä ut dig till den visa kålmasken Absolem från Alice i Underlandet. Kommer med ett unikt uppgraderingsbart verktyg.