Dishonored 2: Imperial Assassin's Pack
Få exklusiva benberlocker som Duelist’s Luck och Void Favor. Upptäck ny lore och konst, inklusive en antik serkonisk gitarr och boken Goodbye, Karnaca – A Musician’s Farewell. Imperial Assassin’s Pack innehåller dessutom 500 mynt för att köpa ny utrustning och vapen i olagliga affärer på svarta marknaden.