Disciple of Death paket
Även utbildade Andari lönnmördare blir ibland skurkar—ger efter för hämnd, blodlust, eller till och med legosoldatsgirighet. Och när Andars mest dödliga mördare behöver dödlig disciplin, ger Disciple of Death den slutliga domen. Innehåller: - 5400 Platinum - "Disciple of Death" rustningsskin (hjälm, bröstkorg, armar och ben)