Dirt Rally
DiRT Rally är det mest autentiska och nervkittlande rallyspelet som någonsin gjorts, och det har testats mer än 80 miljoner gånger av DiRT-communityt. Det fångar perfekt den rysande känslan av att köra i snäva kurvor och hög hastighet, medveten om att en enda krasch kan innebära en dålig etapptid. Varje etapp sätter dina olika skickligheter på prov, då du kör genom snö, is, asfalt och smuts och tar dig igenom en antal olika vädertyper. När bilen blir sliten och etapperna flyter samman försöker ditt engagerade rallyteam att hålla dig kvar i tävlingen och varje rally blir ett maratonliknande test av koncentration och skicklighet. DiRT Rally innehåller även officiellt licensierat World Rallycross-innehåll som låter dig uppleva den andlösa, snabba spänningen av några av världens snabbaste off-roadbilar då du bekänner färg med andra förare av några av seriens mest älskade banor, i såväl singelspelarläge som intensivt multiplayerläge.