DiRT Rally 2.0 - Germany Rally
Tyskland står för ett asfaltsrally som inte liknar något annat. Tävla på Baumholders böljande tekniska asfaltsetapper, en region som återvänder från originalet DiRT Rally. Tyska rallyt blir tillgängligt via Mitt Team, Specialanpassat mästerskap och Tidsförsök.