DiRT Rally 2.0 Deluxe Content Pack 2.0 (Seasons 3 and 4)
Innehåller allt från DiRT Rally 2.0 säsong 3 och 4, såväl som Colin McRae: FLAT OUT-paketet. Du får 6 utmanande platser, såsom Finlands Jämsä för rally och Abu Dhabis Yas Marina Circuit för rallycross. Du får 15 ikoniska rally- och rallycrossbilar till ditt garage, däribland Ford Focus RS Rally 2001 och mästerskapsvinnaren Peugeot 208 WRX.