DIRT 5 - Energy Content Pack
"Legendarer från den amerikanska och europeiska bilvärlden medverkar i form av fyra nya bilar i Energy Content Pack. På västra sidan Atlanten dundrar Chevrolet Silverado 1500 och GMC Sierra PreRunner in på scenen – två otroligt kraftiga pickupper, byggda för de tuffaste förhållandena. På östra sidan har vi den otroliga Alpine A110 Sports X – ett experimentellt fordon från den berömda franska tillverkaren. Den kombinerar sportighet och tuffhet för att kunna klara alla vägar. Samma gäller Porsche Taycan Turbo S, ett revolutionerande elektriskt monster som presterar mer 700 bhp och blandar framtidens kraft med en noggrann konstruktion – perfekt att blåsa fram på de många vägarna i DIRT 5 med. Alla fyra bilar kan köras i alla spellägen – inklusive karriärläget, där vi lägger till 25 anpassade event som du kan ta dig an, varav många av dem ligger i de klasser de fyra nya bilarna tillhör. Besök Brasilien, New York, Sydafrika, Nepal och många andra platser för att ta del av nya scenarion där du får kämpa mot dynamiskt eller extremt väder. Två nya exklusiva sponsoralternativ (Xite och MadCroc) tillkommer i karriärläget, och genom att klara nya event när du skrivit kontakt med sponsorerna låser upp nya anpassningsföremål, till exempel anpassade färgscheman, dekaler, nyckelband och nya alternativ i färgschemaredigeraren. Du måste äga DIRT 5 för att använda innehållet i paketet. Det här paketet följer med i Amplified Edition och Year One Edition (inklusive uppgraderingar).