Diablo III: Eternal Collection
Flera generationer spelare har kämpat mot Diablos demoniska fiendehorder, och nu är det din tur att uppleva den klassiska actionrollspelsserien. Eternal Collection innehåller grundspelet Diablo III, expansionspaketet Reaper of Souls samt paketet Rise of the Necromancer – allt samlat i en definitiv utgåva. Förbered dig, hjälte. Helvetets portar öppnar sig.