Devil's Workshop Pack
Är du trött på att sväva på en fallen ängels vingar? Med Devil’s Workshop Pack kan du flyga med Saints lila vingar istället! Dessutom får du Yorick, den eldfängda dödskallen som är källan till Shakespeares infernaliska makt. Äntligen kan du åtnjuta Shakespeares ojämförliga kraft utan att behöva bråka med den jambiska pentametern. Kan det bli bättre?