Deus Ex: Mankind Divided - Enforcer Gear
Vill du bara slå dig fram genom motståndarna? Enforcer Gear innehåller anpassade versioner av Adams stridsrustning och gevär (som kommer med delar som låter dig uppgradera det) från Deus Ex: Mankind Divided. Dessa föremål hjälper dig genom alla knipor och lämnar bara kvar kulhålen efter ditt våldsamma angrepp.