Deus Ex: Mankind Divided - Classic Gear
Gå tillbaka till dina rötter med Classic Gear, som ger dig tillgång i spelet till Adams ikoniska stridsrustning, trenchcoat och revolver (som kommer med delar som låter dig uppgradera den) från Deus Ex: Human Revolution. Oavsett vilken väg du väljer, lär du osökt få uppmärksamhet med din enastående stil.