Det välgörande nordiska äventyrspaket
Vildmarken kallar! Följ naturens sång i det välgörande nordiska äventyrspaket som innehåller spelen Spirit of the North och No Place Like Home. Utforska sagolika landskap och rengör dem! Två förtjusande, sunda och mysiga äventyrsspel. No Place Like Home - Välkommen till No Place Like Home! No Place Like Home är en bedårande söt och avkopplande sim. Du spelar som Ellen Newland, en tjej som bestämmer sig för att besöka sin farfar, på Jorden, för allra sista gången innan hon flyttar till Mars. Men när hon kommer till sin farfars gård är han spårlöst försvunnen och farmen har förstörts. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition är ett tredjepersons äventyrsspel inspirerat av Islands hisnande och mystiska landskap. Berättelsen tar sitt ursprung ur olika delar av nordisk folktro.