Det nordiska äventyrspaketet
Ge dig ut på en vacker men farlig resa med det nordiska äventyrspaketet som innehåller spelen Bramble: The Mountain King och Spirit of the North. Kommer spelen fängsla eller förtrolla dig på din färd bland förtjusande bergsandar och hämndlystna skogsväktare? Bramble - The Mountain King Bramble The Mountain King tar dig med på en gripande och omskakande resa genom fantastiska miljöer. Ta dig an rollen som Olle, en ung pojke som ger sig iväg för att rädda sin syster, kidnappad av ett fruktat troll. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition är ett tredjepersons äventyrsspel inspirerat av Islands hisnande och mystiska landskap. Berättelsen tar sitt ursprung ur olika delar av nordisk folktro.