Det förlorade arkivet
Utforska Försöksperson 16:s och Lucy Stillmans mystiska förflutna i två timmar med helt nytt enspelarinnehåll bestående av den innovativa berättelsestilen och de nyskapande plattformspusslen som introducerades i Assassin's Creed Revelations Desmondsekvenser.Ladda ned Det förlorade arkivet och lås upp:- Nytt enspelarinnehåll: 3 utseenden (Ezios turkiska lönnmördarrustning, Altaïrs dräkt och Brutus rustning) + kapacitetsuppgraderingar (pistol, armborst och bombväskor) + 1 nytt uppdrag: ""Vlad pålspetsarens fängelse""- Nytt flerspelarinnehåll: 3 karaktärer (Korsfararen, Osmanska harlekinen och Osmanska doktorn)"