Destiny 2: The Final Shape – årspassuppgradering
Årspassutgåvan innehåller berättelsekampanjen The Final Shape, en ny destination, tre nya superförmågor, nya vapen och rustning att samla, The Final Shape Dungeon Key, katalysator och ornament för det nya och direktupplåsta exotiska fusionsvapnet Tessellation, en Secret Stash som levereras under varje avsnitt, en exotisk Sparrow och tre avsnitt under året med The Final Shape.