Desperados III Season Pass
Få tillgång till den expanderande världen i Desperados III i ett prisvärt paket. Season Pass ger dig: Tre nya uppdrag med ett nytt äventyr som utspelas efter händelserna i huvudspelet. Alla föremål släpps efter lanseringen av Desperados III i form av 3 DLC-paket.