Demon's Crystals
"Demon's Crystals är ett frenetiskt twin stick shooter-spel där du styr de uricanska demonerna genom oändliga faror för att få fred i världen igen. Ett urval av vapen och power-ups hjälper dig att besegra horderna av fiender. Uricanerna har alltid varit på toppen av näringskedjan, men en dag kom tre mystiska varelser och gjorde att de en gång så fridfulla invånarna i världen blev aggressiva och destruktiva. - Arcade, 1-4 spelare Detta är ett flerspelarläge som kan spelas av upp till fyra spelare, där målet är att klara dig igenom de tre världarna och ta kål på bossarna. Karaktärerna har ett levelingsystem som påverkar uthållighet och styrka. - Survival, 1 spelare Du ska överleva så länge som möjligt. Du kan tävla mot andra spelare runtom i världen tack vare onlinerankning. - 6 lokala flerspelarlägen, 2 till 4 spelare: Survival, Deathmatch, Vs, Crystal Attack, Capture the Great Crystal och Kill the Enemies"