Demon Subquest – Holy Will and Profane Dissent
Extrainnehåll som ger dig uppdraget Holy Will and Profane Dissent. I det här uppdraget får du ta dig an Dagda, och om du segrar kan du till och med rekrytera honom. *När du har nått en viss punkt i spelet kan du prata med Bethel-forskaren i Tokyo Diet Building för att påbörja uppdraget. *Vi rekommenderar att du tar dig an uppdraget vid spelet slut.