Deluxe Airdrop
"40 Gear Packs i det här gigantiska paketet: 10 Elite Packs + 10 Operations Packs + 10 Versus Boosters + 10 Horde Boosters. Elite Packs låser upp 5 slumpmässiga anpassningskort – innehåller 1 sällsynt eller bättre föremål med större chans att få ett legendariskt kort. Operations Packs ger 5 slumpmässiga kort, inklusive Bounties och Class Skills; minst 1 är ett anpassningskort: emblem, vapen eller karaktär. Versus Boosters ger 5 Versus Bounty-kort. Horde Boosters ger 4 Horde Skill-kort och 1 Horde Bounty-kort."