Delfinens ande: Uppdrag i havet
Ge dig ut på ett fantastiskt äventyr på den tropiska ön Maupiroa! Ge dig ut på sjön och upptäck hemligheterna som omger ön! Dyk ner i havets djup, där det kryllar av liv och färg, tillsammans med din delfinvän Keanu. Lär dig mer om det marina livet och ekologin samtidigt som du hjälper de lokala miljöaktivisterna att rädda ön från en hotande katastrof. Din semester på ön Maupiroa kommer inte att bli lätt! Som tur är kan du räkna med att din farfar och öns invånare ger dig en hjälpande hand under ditt uppdrag. Lär dig mer om öns folktro och traditioner för att rädda den från förstörelse. Ge dig ut på ett makalöst äventyr och fördjupa dig i dina förfäders arv för att låsa upp de magiska totemernas hemligheter. Upptäck de dolda skatterna i undervattensvärlden tillsammans med din medhjälpare, delfinen Keanu. Delta i lokalbefolkningens bevarandesträvan och ta foton på öns djurliv för att slutföra din kodex. Beundra havets rika ekosystem och lär dig hur du kan bevara det. Använd din kraft för att hjälpa utrotningshotade djur i havet. Delfinens ande – Uppdrag i havet är ett pedagogiskt äventyrsspel med en touch av fantasy som utspelar sig på den vackra tropiska ön Maupiroa.