Defender Gems
Paketet innehåller: 2 Mythical Defender-paket för massvis med kosmetiska belöningar så du kan visa dig från din bästa sida! Ett av varje paket med kampanjskärvor upp till Chaos VI så du kan ge dina hjältar och försvar unika bonusar. Titeln “The Classic" för att imponera på såväl vänner som fiender. Ett legendariskt Terror Dragolich-tamdjur för att skrämma vettet ur dina fiender.