Defender Content
Vill du ge försvaret en skjuts? Köp det här paketet för att visa din stil och makt! Paketet kan bara köpas en gång per konto. Lös ut paketets innehåll genom att besöka och interagera med brevlådan i Heroes Marketplace eller Private Tavern. Paketet innehåller: 3 100 juveler som du kan köpa hjältar, utsmyckningar, dräkter och mycket annat med. (600 extra juveler!) 2 Mythical Defender-paket för massvis med kosmetiska belöningar så du kan visa dig från din bästa sida! Ett av varje paket med kampanjskärvor upp till Chaos VI så du kan ge dina hjältar och försvar unika bonusar. Ett legendariskt Terror Dragolich-tamdjur för att skrämma vettet ur dina fiender.