Dead Rising 4 - Sir-Ice-A-Lot
Motorsågscykeln, eller "Slicecycle" som den också kallas, är en gammal klassiker som uppdaterats med överlägsen styrka och attackhastighet. En motorcykel med två motorsågar på styret är en mycket praktisk lösning på Willamettes svåra trafiksituation. Finns färdigbyggd i skyddsrum (Story). Obs! Fordonet kan endast användas i enspelarläget.