Dead Rising 4 - Sir-Ice-A-Lot
Sätt på Frank West ett snömanshuvud i steampunkstil. Detta Combo Weapon kan avfyra snöbollar som fryser och krossar zombier! Sir-Ice-A-Lot säljs färdigbyggd i skyddsrum (Story) och från varuautomater (Multiplayer). Känner du för att bryta isen på det gamla hederliga sättet kan du bygga en Sir-Ice-A-Lot genom att kombinera en snömansmask med ett mekaniskt föremål.