Dead or Alive 5 Last Round - Fullversionen
Skaffa denna för att uppgradera till fullversionen av Dead or Alive 5 Last Round. Med denna kan du få troféer, låsa upp vissa banor och mycket mer. Fullversionen innehåller 33 olika DLC: alla extrakaraktärer och storyläget. All DLC kan även köpas separat var för sig.