DEAD OR ALIVE 5 Last Round (Fullversionen)
Det sista ordet i fightingunderhållning - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Två nya spelbara karaktärer tillkommer för den största rostern i seriens historia! Två fanfavoritbanor gör en triumferande återkomst med uppdaterad grafik och gameplay! Med ny teknik för effekter och hudnyanser har spelvärldens hetaste kämpar aldrig sett bättre ut!