Dead Man's Hand Pack
Med Dead Man’s Hand Personalization Pack kan du dominera i alla multiplayerdueller. Se ut som en äkta revolverman med ett spelkortsprytt vapenkamouflage, dödsbringande hårkors och ett helt nytt animerat visitkort.