Dead Island Retro Revenge
Dags för lite 16-bitars retrohämnd! Fast besluten att rädda sin katt måste Max karva sig fram genom ett zombieangripet Kalifornien och hugga sig igenom horder av odöda, bataljoner av korrumperade soldater och skvadroner av ondskefulla brottslingar. Utför vansinniga kombos, samla powerups, svinga supervapen och släpp loss sinnessjuka magiattacker medan du kämpar för att bli den fantastiska 16-bitarshjälten du innerst inne alltid har varit!