DEAD ISLAND 2 EXPANSION PASS
Upplev två stora berättelseexpansioner tillsammans med helt nya uppdrag, vapen, färdighetskort, zombier och områden i HELL-A att utforska. Expansionspasset innehåller: - Haus: Ge dig in i ett surrealistiskt drömlandskap medan du utforskar en mystisk villa i Malibu. Ta dig ner genom galenskap, utsvävningar och blod, där överlevnad innebär att konfrontera en ny våg av oväntade fasor. - SoLA: Ett gåtfullt varningsmeddelande lockar dig till den mest ikoniska festivalen i Los Angeles för att utforska SoLA:s ruiner och sätta stopp för ett utomjordiskt hot. - Red's Demise Katana: Hugg dig fram genom zombiehorden med Red's Demise Katana, som ger dig en tillfällig skadebonus för varje zombie du dödar. - Gaelic Queen Dani-karaktärspaketet: Genom hagel, blod, eld, en vägg av taggar och klirrande stål kan du anpassa Dani med en unik dräkt och vapen från HELL-A Catwalk-samlingen.