Dead Island 2 Character Pack - Gaelic Queen Dani
Vi följer dig i ur och skur, Queen Dani! Genom hagel, blod och eld, över murar med taggtråd och mellan svärd som drabbar samman. Anpassa dina karaktärer med våra premiumkaraktärspaket, som innehåller en unik dräkt och ett nytt vapen från HELL-A Catwalk Collection. Gaelic Queen Dani innehåller: - Thoroughly Modern Medb-dräkten till Dani - Vapnet Brainzzz-Biter – som kan användas av alla sex karaktärer Gaelic Queen Dani ingår i Expansion Pass.