Dead Cells: Road to the Sea Bundle
Detta paket innehåller grundspelet och alla DLC-paket som har släppts för Dead Cells hittills: - Rise of the Giant - The Bad Seed - Fatal Falls - The Queen and the Sea Du får alltså 8 nya nivåer och 5 nya bossar med alla deras tillhörande fiender, vapen och dräkter, utöver originalen från Dead Cells. Se de individuella butikssidorna för varje DLC-paket om du vill veta exakt vad de innehåller. Om du har några frågor, tveka inte inför att kontakta oss på Reddit eller Discord. Ha så kul!