Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W-kaptitlet Windows
Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W innehåller en ny mördare – Albert Wesker, The Mastermind – och de nya överlevarna Ada Wong och Rebecca Chambers. När du köper tillägget låser du även upp den exklusiva utsmyckningen Green Vial. Att hålla sig till evolutionens enkla begränsningar är att hämma dess sanna potential. Så kan det inte få fortsätta. Mördaren är Albert Wesker – The Mastermind – en visionär lika briljant som han är skoningslös. Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W innehåller även två nya överlevare: Ada Wong och Rebecca Chambers. Ada är skicklig, gåtfull och vet hur man tar sig ur även de mest omöjliga lägen. Hon är någon man alltid vill ha på sin sida, men Ada står i själva verket aldrig på någon annans sida än sin egen. Rebecca är fältläkare hos S.T.A.R.S. som leder med gott exempel för att hjälpa de behövande – även om det innebär att hon utsätter sig själv för fara.