Dead by Daylight: Doomed Course Windows
Hämndens ärr går djupt och läker aldrig. Sinnet krossas i en mardröms käftar. Sådan är kursen, trots att den må vara utdömd. Ge dig ut i Doomed Course i Dead by Daylight med den nya mördaren The Houndmaster och den nya överlevaren Taurie Cain. Båda har fördärvats av Varelsens närvaro, formats av tragedi och vävts samman av ödets grymma nycker. När du köper det här tillägget låser du upp två exklusiva kosmetiska föremål: Houndmasters Titanium Skull och Taurie Cains Gold Tier.