DC Justice League: Kosmiskt kaos
DC Justice League: Kosmiskt kaos är ett helt nytt äventyr där Justice League tar sig an Mr. Mxyzptlk, en kraftfull skojare från den femte dimensionen. Spela som du vill i actionspäckade uppdrag, tunga strider och kluriga utmaningar! Häng på Batman, Wonder Woman, Superman och de andra superhjältarna och slåss mot några av de mäktigaste superskurkarna i DC-universumet.