Dauntless - 500 platina
Lägg till 500 platina på ditt konto. Denna spelvaluta kan användas för att köpa nya teman till vapen och rustningar, ankomstmottagningar, anpassning av banderoller och mycket mer. Du kan även använda den för att uppgradera ditt jaktkort!