Dauntless – 2 500 (+650 bonus) platina
Lägg till 3 150 platina på ditt konto. Denna spelvaluta kan användas för att köpa nya teman till vapen och rustningar, ankomstmottagningar, anpassning av banderoller och mycket mer. Du kan även använda den för att uppgradera ditt jaktkort!