Dark Masquerade Qi'Tara - Awesomenauts Assemble! Kostym
VARNING! Du kommer inte att kunna använda detta innehåll om du inte även äger "Qi'Tara" innehållet. Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Qi'Tara i Awesomenauts Assemble! Detta premiumskin kommer med en helt ny, fullständigt anpassad röstuppsättning.