Dakar Desert Rally - SnowRunner Cars Pack
SnowRunner återvänder till Dakar Desert Rally! Gör dig redo att utöka din offroad-rallyupplevelse med SnowRunner-bilarna! Kör fem av de mest kraftfulla bilarna från SnowRunner och bemästra extrema öppna miljöer, antingen i Free-Roam-läget eller i Rally Raid-tävlingen: Kolla in de legendariska bilarna från SnowRunner som kan övervinna alla faror: SnowRunner-bilar: – TUZ 166 – DON 71 – KHAN 39 – KHAN 317 – KHAN L04F SnowRunner rallytävlingar Sportspelläge (6x sträckor) – SnowRunner-utmaning (6x sträckor) Professionellt spelläge (3x sträckor) – SnowRunner-utmaning (3x sträckor)