Dakar Desert Rally - Classics Vehicle Pack #1
Klassiska Paris-Dakar kommer till Dakar Desert Rally! Gör dig redo för en helt ny terrängupplevelse med de ikoniska mästarna från Paris-Dakar 1986. Porsche 959 (1986) Kör den kraftfulla fyrhjulsdrivna Porsche 959 genom ökenlandskapet. Tatra 815 (1986) Upplev den fantastiska sexhjuliga Tatra 815 som i Paris-Dakar-originalloppet.