D4: Dark Dreams Don't Die - Klädsetet ROCK BAND
Få specialutgåvan av kläder från ROCK BAND till David Young! I det här paketet finns två t-shirts och hoodies till David Young med logotyper och design från det populära spelet ROCK BAND!