D4: Dark Dreams Don't Die – Gears of War-klädset
Skaffa exklusiva Gears of War-kläder till David Young! Med det här paketet kan du klä David Young i två t-shirtar och huvtröjor med loggor och motiv från det populära spelet Gears of War!