D4: Dark Dreams Don't Die – Crimson Dragon-klädset
Skaffa exklusiva Crimson Dragon-kläder till David Young! Med det här paketet kan du klä David Young i två t-shirtar och huvtröjor med loggor och motiv från det populära spelet Crimson Dragon!