Cyber Mission
Kämpa för galaxens framtid som en cybersoldat i en blandning av shoot ’em up och run ‘n gun-action! Cyber Mission är ett sidorullande shoot ‘em up-spel med retroutseende, dynamiska och intensiva strider och HD-grafik inspirerat av klassiska element från både run ‘n gun- och skjutspelsgenrer. Ta dig an dina motståndare ensam eller spela ihop med en vän i lokalt co-op-läge! Sväva och manövrera genom tyngdlösa nivåer, förinta fiendesvärmar, besegra skärmfyllande bossar och använd cyberdrönare för att öka din eldgivningshastighet framåt, täcka dig bakifrån och mer!