Crypt of the Serpent King
Crypt of the Serpent King är en medeltida första person hack'n'slash Dungeon Crawler med roguelike element. Utforska stora, slumpmässigt genererade fängelsehålor. Kämpa torn, orker, skelett, gigantiska spindlar och alla slags underjordiska varelser med hjälp av melee och vallade vapen. Hoppa över lava gropar och spikfällor. Nivå upp din karaktärs förmåga och välj mellan tre svårighetsgrader, från vardaglig till hardcore.